Жанр:
|
Соціальна реклама.
Вид неприбуткової реклами, направленої на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.
Також до цієї категорії можна віднести інформацію будь-якого виду, розповсюджену в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
 IFES (International
 ГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик "Доступ до Правди. Знати - це твоє право!", який спрямований на популяризацію Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Учебный центр ITEA (IT education academy) дает уникальную возможность военнослужащим, пострадавшим в ходе АТО на востоке Украины, получить востребованную специальность, связанную с IT сферой.
Соціальний ролик ТРК "Чорноморська", присвячений річниці окупації Криму.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію.
Серія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа".
Серія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа".
Социальный ролик благотворительной организации Фонд "ДНІПРО-1", призывающий помочь батальонам добровольцев.
Украина, все у нас получится! Украинский кризисный медиа центр предлагает телеканалам социальный ролик "Шанс".
Аналіз передвиборчих програм кандидатів у серії інформаційно-освітніх сюжетів до позачергових виборів Президента України, підготовлених Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
До позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів.
 До позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів. Теми сюжетів визначено на основі соціологічних досліджень.
Социальный проект украинского кризисного медиа-центра, подготовленный ко дню 9 мая, с целью объединения ценностей Востока и Запада страны и "обезоруживания" потенциальной российской пропаганды.
Творчим колективом ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення мешканців Тернополя та відомих людей області до мешканців Криму.
Творчим колективом ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення тернополян до українських військових.
 ТРК "Вежа" з Івано-Франківську пропонує розмістити в ефірах телеканалів сходу України і в Криму записані і змонтовані звернення представників різних національностей, що мешкають у місті і ніколи не зазнавали жодних утисків.
Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Базова інформацію про Угоду.
Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: основи екологічної політики ЄС.
Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: підписання Угоди чи Митний Союз?
Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: переваги від підписання Угоди для малого та середнього бізнесу.
Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.
Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.
Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) та Українська Асоціація Видавців (УАВПП) за підтримки проекту У-Медіа оголошують про прийом робіт на IV Конкурс Професійної Журналістики «Честь професії 2013».
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
У рамках проекту «Арт-вибір» молоді люди з усієї України створили соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
ГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик «ЧЕСНОМЕТР», який інформує громадян про «Чеснометр» - результати моніторингу рухом ЧЕСНО понад 2000 кандидатів в депутати Верховної Ради-2012.
 ГО «Центр UA» звертається до телекомпаній-членів НАМ із проханням розмістити в ефірах ваших компаній соціальний телеролик «Спитай новообраного президента». Це спільна ініціатива Інтернет-видання «Українська правда» та Громадської кампанії Новий Громадянин.
 ГО «Центр UA» проронує соціальний телеролик власного виробництва «Новий Громадянин». Телеролик має на меті підвищити рівень свідомості українського виборця, підвищити громадянську активність та мобілізувати людей на вибори, а також упередити підкуп виборців під час президентських виборів 2010.
Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
|
| Поповнення відео:
|