Жанр:


Капітал-Медіа
Соціальна реклама.
Вид неприбуткової реклами, направленої на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму.
Також до цієї категорії можна віднести інформацію будь-якого виду, розповсюджену в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.

 

МКЧХ. Пошук зниклих у зоні бойових дій

 

Особенные дети

 

Социальный ролик про колясочников

 

Социальный ролик про аутистов

 

Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: безпечні канікули

 

Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: повітряний змій

 

Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: лісовий скарб

 

Дети на востоке Украины в опасности

 

Що робити, якщо бачиш міну?

 

ОБСЕ "Небезпечні знахідки"_1 частина

 

ОБСЕ "Небезпечні знахідки"_2 частина

 

ПЕРШІ НА ЗАХИСТІ. ПРИКОРДОННИКИ ПРИСЯГАЮТЬ НА ВІРНІСТЬ УКРАЇНІ

 

Нацполіція соцролик про порушення правил дорожнього руху

 

Нацполіція соцролик про нетверезе керування

 

Нацполіція соцролик про перевищення швидкості

 

Нацполіція соцролик про використання телефону за кермом

 

Нацполіція соцролик про використання ременя безпеки

 

Не дай вогню вкрасти свої мрiї

 

Соціальна реклама ДСНС України ’Вмикай без перенавантажень!’

 

Ролик соціальної реклами ДСНС ’У побуті контролюй дрібниці’

 

Соціальна реклама ДСНС України ’Тонкий лід несумісний з життям’

 

Соціальна реклама "Помним. Гордимся. Победим!"

 

Соціальна реклама "Помним. Гордимся. Победим!"

 

Туберкульоз: знай, стережись, не бійся

 

Як оформити субсидію

 

Як встановити лічильники на тепло

 

Енергоефективні поради для багатоквартнирних будинків

 

Енергоефективні поради для приватних будинків

 

Важливість гендерної квоти в партійних виборчих списках

 

Особливості нової виборчої системи

 IFES (International 

Доступ до Правди. Знати - це твоє право!

ГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик "Доступ до Правди. Знати - це твоє право!", який спрямований на популяризацію Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Социальный проект для бойцов АТО от Учебного центра ITEA

Учебный центр ITEA (IT education academy) дает уникальную возможность военнослужащим, пострадавшим в ходе АТО на востоке Украины, получить востребованную специальность, связанную с IT сферой. 

Річниця окупації Криму

Соціальний ролик ТРК "Чорноморська", присвячений річниці окупації Криму. 

Відповідальні програми. Ірма Вітовська

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію. 

Відповідальні програми. Іван Андрусяк

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми. 

Відповідальні програми. Сестри Тельнюк

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми. 

Відповідальні програми. Анатолій Дністровий

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.  

Відповідальні програми. Андрій Пелюховський

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.  

Відповідальні програми. Тетяна Сосновська

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.  

Відповідальні програми. Хор "Хрещатик"

Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію. 

Права виборців. Перевірка у списках виборців

Серія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа". 

Голосування за місцем перебування

 

Голосування за місцем перебування, не за пропискою

 

Голосування переселенців.

 

Голосування переселенців. Російськомовна версія

 

День голосування. Про що варто пам’ятати виборцю?

 

Передвиборна агітація

 

Право виборця на інформацію про кандидатів.

Серія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа".

Ти поруч. Віримо. Живем...

 

Аэропорт. Возвращайтесь живыми!

Социальный ролик благотворительной организации Фонд "ДНІПРО-1", призывающий помочь батальонам добровольцев.

Шанс

 Украина, все у нас получится! Украинский кризисный медиа центр предлагает телеканалам социальный ролик "Шанс". 

Соціальна політика

Аналіз передвиборчих програм кандидатів у серії інформаційно-освітніх сюжетів до позачергових виборів Президента України, підготовлених Асоціацією НАМ.

Освіта

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Мовна політика

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Житлово-комунальна сфера

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Сільське господарство

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Охорона здоров’я

 Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Забезпечення територіальної цілісності України. Крим

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Розвиток інфраструктури (дороги і мости)

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Боротьба з корупцією

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Розвиток економіки, подолання кризових явищ

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Армія, оборона

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ. 

Правоохоронна система: міліція, суди

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ. 

Децентралізація, місцеве самоврядування

Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.

Податкова система

До позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів. 
 

Енергетика та енергетична незалежність

До позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів. Теми сюжетів визначено на основі соціологічних досліджень.
 

Дякуємо за мир. Героям слава!

Социальный проект украинского кризисного медиа-центра, подготовленный ко дню 9 мая, с целью объединения ценностей Востока и Запада страны и "обезоруживания" потенциальной российской пропаганды.

Звернення відомих тернополян до кримчан

Творчим колективом  ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення мешканців Тернополя та відомих людей області до мешканців Криму.

Звернення тернополян до українських військових

Творчим колективом  ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення тернополян до українських військових.

Україна єдина

ТРК "Вежа" з Івано-Франківську пропонує розмістити в ефірах телеканалів сходу України і в Криму записані і змонтовані звернення представників різних національностей, що мешкають у місті і ніколи не зазнавали жодних утисків.

Угода про Асоціацію з ЄС. Базова інформація про Угоду.

Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Базова інформацію про Угоду.

Угода про Асоціацію з ЄС. Основи екологічної політики ЄС.

Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: основи екологічної політики ЄС. 

Угода про Асоціацію з ЄС чи Митний Союз? Порівняння наслідків.

Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: підписання Угоди чи Митний Союз? 

Угода про Асоціацію з ЄС. Переваги для малого та середнього бізнесу.

Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: переваги від підписання Угоди для малого та середнього бізнесу.

Скажи YES освіті в ЄС! (повна версія)

Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.

Скажи YES oсвіті в ЄС! (скорочено)

Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.

Конкурс Професійної Журналістики «Честь професії 2013»

Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) та Українська Асоціація Видавців (УАВПП) за підтримки проекту У-Медіа оголошують про прийом робіт на IV Конкурс Професійної Журналістики «Честь професії 2013». 

«Благодійна Україна». Сергій Фоменко.

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Андрій Куликов

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Анжеліка Рудницька

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Денис Силантьєв

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Катерина Ющенко

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Маргарита Січкар

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Наталія Заболотна

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Оксана Забужко

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Олександр Максимчук

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«Благодійна Україна». Стела Захарова

Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.

«АРТ-вибір» № 1

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 2

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 3

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 4

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 5

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 6

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 7

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 8

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 9

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 10

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 11

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 12

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 13

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 14

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 15

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 16

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 17

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 18

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 19

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 20

Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 21

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 22

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 23

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 24

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 25

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 26

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 27

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р. 

«АРТ-вибір» № 28

У рамках проекту «Арт-вибір» молоді люди з усієї України створили соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р. 

Чеснометр

ГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик «ЧЕСНОМЕТР», який інформує громадян про «Чеснометр» - результати моніторингу рухом ЧЕСНО понад 2000 кандидатів в депутати Верховної Ради-2012.
 

Спитай новообраного президента

ГО «Центр UA» звертається до телекомпаній-членів НАМ із проханням розмістити в ефірах ваших компаній соціальний телеролик «Спитай новообраного президента». Це спільна ініціатива Інтернет-видання «Українська правда» та Громадської кампанії Новий Громадянин.

Новий Громадянин

ГО «Центр UA» проронує соціальний телеролик власного виробництва «Новий Громадянин». Телеролик має на меті підвищити рівень свідомості українського виборця, підвищити громадянську активність та мобілізувати людей на вибори, а також упередити підкуп виборців під час президентських виборів 2010.

«АРТ-вибір».№ 1

Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р. 

Поповнення відео:

Роби бізнес

 

І серія: «Знайомтеся – Кемптен»

 

ІІ серія: «Молодь Кемптена»

 

ІІІ серія: «Від ремонту доріг до квітів»

 

ІV серія: «Альпійські джерела Кемптна»