Жанр: |
Соціальна реклама.
Вид неприбуткової реклами, направленої на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму. Також до цієї категорії можна віднести інформацію будь-якого виду, розповсюджену в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
МКЧХ. Пошук зниклих у зоні бойових дійОсобенные детиСоциальный ролик про колясочниковСоциальный ролик про аутистовМультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: безпечні канікулиМультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: повітряний змійМультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: лісовий скарбДети на востоке Украины в опасностиЩо робити, якщо бачиш міну?ОБСЕ "Небезпечні знахідки"_1 частинаОБСЕ "Небезпечні знахідки"_2 частинаПЕРШІ НА ЗАХИСТІ. ПРИКОРДОННИКИ ПРИСЯГАЮТЬ НА ВІРНІСТЬ УКРАЇНІНацполіція соцролик про порушення правил дорожнього рухуНацполіція соцролик про нетверезе керуванняНацполіція соцролик про перевищення швидкостіНацполіція соцролик про використання телефону за кермомНацполіція соцролик про використання ременя безпекиНе дай вогню вкрасти свої мрiїСоціальна реклама ДСНС України ’Вмикай без перенавантажень!’Ролик соціальної реклами ДСНС ’У побуті контролюй дрібниці’Соціальна реклама ДСНС України ’Тонкий лід несумісний з життям’Соціальна реклама "Помним. Гордимся. Победим!"Соціальна реклама "Помним. Гордимся. Победим!"Туберкульоз: знай, стережись, не бійсяЯк оформити субсидіюЯк встановити лічильники на теплоЕнергоефективні поради для багатоквартнирних будинківЕнергоефективні поради для приватних будинківВажливість гендерної квоти в партійних виборчих спискахОсобливості нової виборчої системи IFES (International
Доступ до Правди. Знати - це твоє право!ГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик "Доступ до Правди. Знати - це твоє право!", який спрямований на популяризацію Закону України "Про доступ до публічної інформації". Социальный проект для бойцов АТО от Учебного центра ITEAУчебный центр ITEA (IT education academy) дает уникальную возможность военнослужащим, пострадавшим в ходе АТО на востоке Украины, получить востребованную специальность, связанную с IT сферой.
Річниця окупації КримуСоціальний ролик ТРК "Чорноморська", присвячений річниці окупації Криму.
Відповідальні програми. Ірма ВітовськаСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію.
Відповідальні програми. Іван АндрусякСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Відповідальні програми. Сестри ТельнюкСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Відповідальні програми. Анатолій ДністровийСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Відповідальні програми. Андрій ПелюховськийСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Відповідальні програми. Тетяна СосновськаСерія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" та пояснити яким чином будуть реалізовані ці програми.
Відповідальні програми. Хор "Хрещатик"Серія звернень відомих осіб до кандидатів з вимогою опублікувати "відповідальні програми" - програми, які відповідають на питання: яким буде конкретний результат обіцянки, скільки часу потрібно на виконання, скільки коштів, звідки будуть взяті кошти, і хто відповідатиме за реалізацію.
Права виборців. Перевірка у списках виборцівСерія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа".
Голосування за місцем перебуванняГолосування за місцем перебування, не за пропискоюГолосування переселенців.Голосування переселенців. Російськомовна версіяДень голосування. Про що варто пам’ятати виборцю?Передвиборна агітаціяПраво виборця на інформацію про кандидатів.Серія соціальних роликів з пояснення прав та обов'язків громадян щодо виборчого процесу. Проект створено Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) за підтримки Національного фонду на підтримку демократії та проекту "У-медіа".
Ти поруч. Віримо. Живем...Аэропорт. Возвращайтесь живыми!Социальный ролик благотворительной организации Фонд "ДНІПРО-1", призывающий помочь батальонам добровольцев.
Шанс Украина, все у нас получится! Украинский кризисный медиа центр предлагает телеканалам социальный ролик "Шанс".
Соціальна політикаАналіз передвиборчих програм кандидатів у серії інформаційно-освітніх сюжетів до позачергових виборів Президента України, підготовлених Асоціацією НАМ.
ОсвітаАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Мовна політикаАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Житлово-комунальна сфераАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Сільське господарствоАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Охорона здоров’я Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Забезпечення територіальної цілісності України. КримАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Розвиток інфраструктури (дороги і мости)Аналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Боротьба з корупцієюАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Розвиток економіки, подолання кризових явищАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Армія, оборонаАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Правоохоронна система: міліція, судиАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Децентралізація, місцеве самоврядуванняАналіз передвиборчих програм кандидатів, підготовлений Асоціацією НАМ.
Податкова системаДо позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів.
Енергетика та енергетична незалежністьДо позачергових виборів Президента України Асоціація НАМ підготувала серію інформаційно-освітніх сюжетів з аналізом перевиборчих програм кандидатів. Теми сюжетів визначено на основі соціологічних досліджень.
Дякуємо за мир. Героям слава!Социальный проект украинского кризисного медиа-центра, подготовленный ко дню 9 мая, с целью объединения ценностей Востока и Запада страны и "обезоруживания" потенциальной российской пропаганды.
Звернення відомих тернополян до кримчанТворчим колективом ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення мешканців Тернополя та відомих людей області до мешканців Криму.
Звернення тернополян до українських військовихТворчим колективом ТОВ "TV-4" в Тернополі записані і змонтовані звернення тернополян до українських військових.
Україна єдинаТРК "Вежа" з Івано-Франківську пропонує розмістити в ефірах телеканалів сходу України і в Криму записані і змонтовані звернення представників різних національностей, що мешкають у місті і ніколи не зазнавали жодних утисків. Угода про Асоціацію з ЄС. Базова інформація про Угоду.Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Базова інформацію про Угоду.
Угода про Асоціацію з ЄС. Основи екологічної політики ЄС.Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: основи екологічної політики ЄС.
Угода про Асоціацію з ЄС чи Митний Союз? Порівняння наслідків.Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: підписання Угоди чи Митний Союз?
Угода про Асоціацію з ЄС. Переваги для малого та середнього бізнесу.Громадська організація Центр ЮЕЙ запрошує долучитися до надзвичайно важливої справи – роз’ясненню громадянам України змісту і суті Угоди про асоціацію з Європейським Союзом: переваги від підписання Угоди для малого та середнього бізнесу.
Скажи YES освіті в ЄС! (повна версія)Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.
Скажи YES oсвіті в ЄС! (скорочено)Новий проект Інституту Світової Політики "Скажи YES! освіті в ЄС" в рамках інформаційної кампанії "Сильніші разом" про переваги європейської інтеграції для України.
Конкурс Професійної Журналістики «Честь професії 2013»Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) та Українська Асоціація Видавців (УАВПП) за підтримки проекту У-Медіа оголошують про прийом робіт на IV Конкурс Професійної Журналістики «Честь професії 2013».
«Благодійна Україна». Сергій Фоменко.Відомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Андрій КуликовВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Анжеліка РудницькаВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Денис СилантьєвВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Катерина ЮщенкоВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Маргарита СічкарВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Наталія ЗаболотнаВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Оксана ЗабужкоВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Олександр МаксимчукВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«Благодійна Україна». Стела ЗахароваВідомі особистості підтримують Національний конкурс «Благодійна Україна». Асоціація благодійників України, засновник конкурсу, пропонує 11 роликів соціальної реклами задля поширення інформації про конкурс.
«АРТ-вибір» № 1Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 2Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 3Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 4Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 5Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 6Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 7Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 8Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 9Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 10Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 11Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 12Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 13Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 14Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 15Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 16Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 17Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 18Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 19Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 20Проект «АРТ-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 21Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 22Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 23Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 24Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 25Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 26Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 27Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та чесно і свідомо проголосувати 28 жовтня 2012р.
«АРТ-вибір» № 28У рамках проекту «Арт-вибір» молоді люди з усієї України створили соціальні відеоролики аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
ЧеснометрГО «Центр UA» пропонує соціальний телеролик «ЧЕСНОМЕТР», який інформує громадян про «Чеснометр» - результати моніторингу рухом ЧЕСНО понад 2000 кандидатів в депутати Верховної Ради-2012.
Спитай новообраного президентаГО «Центр UA» звертається до телекомпаній-членів НАМ із проханням розмістити в ефірах ваших компаній соціальний телеролик «Спитай новообраного президента». Це спільна ініціатива Інтернет-видання «Українська правда» та Громадської кампанії Новий Громадянин. Новий ГромадянинГО «Центр UA» проронує соціальний телеролик власного виробництва «Новий Громадянин». Телеролик має на меті підвищити рівень свідомості українського виборця, підвищити громадянську активність та мобілізувати людей на вибори, а також упередити підкуп виборців під час президентських виборів 2010. «АРТ-вибір».№ 1Проект «Арт-вибір» пропонує соціальні відеоролики, створені молодими людьми з усієї України аби переконати всіх бути небайдужими, прийти та проголосувати: чесно та свідомо поставити пташку в бюлетені 28 жовтня 2012р.
| Поповнення відео:Роби бізнесІ серія: «Знайомтеся – Кемптен»ІІ серія: «Молодь Кемптена»ІІІ серія: «Від ремонту доріг до квітів»ІV серія: «Альпійські джерела Кемптна» |